Tuesday, January 19, 2010

好與壞

聽到你說 xxx
我很高興
因為我也是 xx

聽到你說 xxx
我很傷心
因為我不在 xx

12 comments:

Anonymous said...

xx=粗口啊

Anonymous said...

nop=,=

Anonymous said...

答案解晓

笨蛋仔·我·小芳 said...

huh??

y said...

ask u gv answer la

笨蛋仔·我·小芳 said...

o....dunwan...=.=
u sendiri guess lorh...thn giv me answer see correct anot..

Anonymous said...

对了给礼物啊
不对给double啊

聽到你說叉叉叉我很高興因為我也是叉叉
聽到你說叉叉叉我很傷心因為我不在叉叉

笨蛋仔·我·小芳 said...

=.=wad larh...u give me triple lorh~

Anonymous said...

可以~揭晓答案先

笨蛋仔·我·小芳 said...

不要.....

Anonymous said...

double gift ah

笨蛋仔·我·小芳 said...

ceh...u giv me larh`